Retourservice

Retourneren of ruilen is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Let hierbij op de volgende voorwaarden:

  • Het product mag niet gebruikt, geopend of beschadigd zijn.
  • Gelieve retourneren van de bestelling in de originele verpakking. (indien mogelijk)
  • Je betaalt een vergoeding voor het terugsturen van de bestelling. 4 EUR voor een brievenbuspakje of 6 EUR voor een pakket, met uitzondering van zendingen buiten Nederland hiervoor gelden andere tarieven.
  • Heb je een Combi Deal besteld en wil je een deel hiervan retourneren, let op dat de combi prijs dan komt te vervallen.

Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer je een artikel wilt retourneren of ruilen, neemt u binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling per mail contact met ons op via administratie@horseflex.nl. Zodra we jouw email ontvangen hebben krijg je hiervan een bevestiging* met daarin een link voor het aanvragen van het retour-etiket. Voor de retourzending vragen we een kleine vergoeding die je bij het aanvragen van het retour-etiket eenvoudig kan betalen. *Let op dat je onze bevestigingsmail eventueel in je spambox kan ontvangen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Vermeld per mail, of bij de retourzending zelf, je bankgegevens. Na ontvangst van de retourzending zullen wij binnen 5 werkdagen het verschuldigde bedrag naar het door jouw opgegeven rekeningnummer overmaken, met uitzondering van Afterpay betalingen.

Ik heb een klacht: wat moet ik doen? Als je een klacht hebt over een product, bestelling, de levering of iets anders, neem dan contact met ons op via administratie@horseflex.nl. Wij zullen e.e.a. dan zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Bij een geschil bestaat de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@horseflex.nl of via het contactformulier.