GRATIS levering vanaf Є30,-

GRATIS levering vanaf Є30,-

Webshop Trustmark and customer reviews

Wil je een product of een deel van je bestelling retour sturen? Dat kan eenvoudig met de retourservice van HorseFlex. Retourneer je bestelling in enkele stappen, maar let hierbij wel even op de volgende voorwaarden:

    • Retourneren aanmelden is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Daarna heeft u 14 dagen de tijd het product daadwerkelijk te retourneren. Na ontvangst zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag retourneren.
    • Retourneren van buiten de Europese Unie is niet mogelijk vanwege Europese wetgeving.
    • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
    • Gelieve je bestelling in de originele verpakking te retourneren. (indien mogelijk)
    • Je betaalt een bijdrage in de verzendkosten voor het terugsturen van de bestelling. Bekijk de kosten per land hieronder. (m.u.v. bestellingen via Bol.com en Amazon, hiervoor is het retourneren gratis)
    • In geval van een gedeeltelijke retour wordt alleen het betreffende goederenbedrag gecrediteerd, onder eventuele inhouding van actiekortingen zoals kortingsbonnen, stapelkorting of combi deal voordeel.

 

Hoe kan ik een product terugsturen?

Wanneer je een artikel wilt retourneren kan je dit eenvoudig zelf doen via deze link: https://horseflex.shipping-portal.com/. Vul je postcode en het ordernummer of Track & Trace nummer in en retourneer je bestelling in enkele stappen! Let op: Heb je jouw product aangekocht via Bol.com of Amazon? Meld je retour dan ook aan via deze verkoopkanalen.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Vanaf het moment dat wij jouw order retour hebben ontvangen in ons magazijn hebben wij veertien werkdagen de tijd om de retour te verwerken. Zodra wij de retour hebben verwerkt kan het tot vijf werkdagen duren voordat je het aankoopbedrag hebt ontvangen op je rekening of dat je AfterPay of Klarna factuur is aangepast. Let op: wij werken samen met Mollie Payments. De restitutie die je op je rekening zal ontvangen, zal onder de naam van Mollie Payments zijn.

 

Kosten retourneren.

Pakketten die niet bezorgd kunnen worden, door de ontvanger geweigerd, of niet binnen 7 dagen worden opgehaald bij een Parcelshop, worden retour gestuurd naar HorseFlex. Voor deze wijze van retourneren worden de door ons gemaakte verzendkosten verrekend met het aankoopbedrag. Indien het pakket op normale wijze wordt ontvangen en vervolgens retour wordt verstuurd zijn de reguliere afspraken van toepassing.

Voor het retour zenden van een bestelling vragen we een bijdrage in de verzendkosten welke per land verschillend zijn. Hier zie je de kosten per land: Nederland € 6,00 – België € 8,80 – Duitsland € 9,10 – Frankrijk € 14,00 – Denemarken € 12,20 – Spanje € 18,50 – Portugal € 15,80 – Oostenrijk € 12,90 – Luxemburg € 11,80 – Polen € 14,80 – Hongarije € 14,80 – Slowakije € 14,50 – Slovenië € 19,50 – Bulgarije € 24,00 – Italië € 19,00 – Griekenland € 22,80 – Kroatië € 22,80 – Malta € 24,00 – Retourneren van buiten de Europese Unie is niet mogelijk vanwege Europese wetgeving..

 

Ik heb een klacht:  Indien Koper niet tevreden is over de Producten van Vejovitaal en/of klachten heeft over de (uitvoering van de) Overeenkomst is Koper verplicht om deze klachten zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na de betreffende aanleiding die tot de klacht heeft geleid te melden. Klachten kunnen gemeld worden via info@horseflex.nl met als onderwerp “Klacht”. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Schrijf je in en blijf op de hoogte van alle acties en nieuwtjes!