Géén toegevoegde suikers
<15.00 besteld, zelfde dag verzonden

Veel gestelde vragen

Zit je met een vraag? Wij beantwoorden deze graag. Mocht je vraag er niet tussen staan, mail dan naar info@horseflex.nl

Producten

Waarom kiezen voor jullie producten?

In de wereld van dierensupplementen is het steeds lastiger om te begrijpen wat nu echt goed is voor jouw paard of hond en wanneer iets eigenlijk een valse belofte is.

Bij HorseFlex maken we graag het verschil en houden we het eerlijk en simpel. Zo vind je bij ons geen verstopte of moeilijk uit te spreken ingrediënten die niets bijdragen aan het product, vulstoffen of toegevoegde suikers, chemicaliën, kleur, geur- en/of smaakstoffen.

Hierdoor vind je in onze webshop betaalbare supplementen met pure, actieve ingrediënten van de allerhoogste kwaliteit die echt doen wat ze beloven, niets meer en niets minder!

 

Wat bedoelen jullie met 100% natuurlijk?

Hiermee bedoelen we dat al onze producten op basis zijn van 100% natuurlijke ingrediënten. Geen verstopte of moeilijk uit te spreken ingrediënten, toegevoegde suikers, chemicaliën, synthetische kleur, geur- en smaakstoffen. Gewoon alleen wat goed is voor jouw paard of hond.

 

Hebben jullie ook navulverpakkingen?

Ja zeker! Alle producten zijn ook te bestellen als navulverpakking. Je ontvangt het product dan in een hersluitbare zak, zodat je eenvoudig die pot of emmer kan hergebruiken. Daarnaast kunnen we het in een kleinere doos verzenden zodat je nog minder afval hebt.

Alle navulzakken zijn gemaakt van LDPE folie wat uitstekend te recyclen is, dus kan je de lege navulzak bij je overige plastic afval gooien.

 

Geven jullie smaakgarantie?

We geven geen smaakgarantie op onze producten. Alles is op natuurlijke basis en zonder toevoeging van geur en smaakstoffen, waardoor we geen invloed hebben op de smaak. Vrijwel al onze producten worden goed gegeten en mocht je jouw paard of hond toch niet kunnen overtuigen neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!

 

Mijn paard of hond wil het niet eten, wat nu?

Vaak is het met een voedingssupplement niet zozeer het geval dat jouw paard of hond het vies vindt, maar dat ze even moeten wennen aan de nieuwe smaak en/of geur.

Is jouw paard of hond een kieskeurige eter dan raden we aan bij een (nieuw) supplement te beginnen met een lagere dosering. Wanneer je de dosering langzaam opbouwt helpt dat vaak om je paard of hond te laten wennen aan de smaak en/of geur. Bij je paard kun je het poeder ook mengen met wat olie door de slobber of muesli. Bij je hond kan je het eventueel mengen door een beetje natvoer.

Kun je jouw paard of hond toch niet overtuigen, neem dan even contact met ons op voor extra tips. Is het dan nog geen succes, mag je het product retourneren en krijg je je geld terug.

 

Bevatten jullie producten suiker?

Nee natuurlijk niet! Al onze producten zijn vrij van toegevoegde suikers in welke vorm dan ook!

 

Zijn jullie producten dopingvrij?

Bijna al onze producten zijn dopingvrij!

Duivelsklauw staat op de dopinglijst en raden we af te geven aan wedstrijdpaarden, ook wordt het gebruik afgeraden bij drachtige merries. Als alternatief hierin kunnen we je doorverwijzen naar HorseFlex Boswellia

Ook adviseren we geen Valeriaan en Monnikspeper te geven aan wedstrijdpaarden en drachtige merries.

Ik geef al een product aan mijn paard, kan ik het ook aan mijn hond geven?

Ja dat kan! Gebruik je al een product voor jouw paard en wil je dit ook graag aan je hond geven, neem dan even contact met ons op voor de juiste dosering.

Zitten er maatschepjes bij alle producten?

Ja, je ontvangt bij alle producten maatschepjes. Bij alle originele verpakkingen vind je een maatschepje in de pot of emmer. Soms kan deze door het transport wat in het poeder gezakt zijn. Heb je een navulverpakking besteld? Dan zit het maatschepje los in de doos bij je bestelling. Echt geen maatschepje kunnen vinden bij je bestelling? Neem dan even contact op met ons op via de mail: administratie@horseflex.nl

Bestellingen en leveringen

Wat is de levertijd van een bestelling?

Wanneer je op een werkdag voor 15.00 besteld en betaald, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden! Binnen Nederland en België verzenden we met PostNL, daarbuiten wordt alles verzonden met DHL. Zodra je bestelling gereed staat voor verzending ontvang je per mail een track & trace code, zo ben je altijd op de hoogte van waar de bestelling zich bevind. Heb je toch nog een vraag over de verzending? Stuur dan een mail naar productie@horseflex.nl

 

Levertijden bestelling binnen Nederland*

• Ma t/m do vóór 15.00 uur besteld en betaald > Levering doorgaans de volgende werkdag.
• Vrijdag vóór 15.00 uur besteld en betaald > Levering doorgaans op zaterdag.
• Vrijdag na 15.00 uur besteld en betaald > Levering doorgaans op dinsdag.

*Verzending buiten Nederland kunnen een langere doorlooptijd hebben.

 

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt bestellen via onze webshop door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelmand. Daarna kun je via de winkelmand de bestelling verder afronden en betalen.

Een bestelling kun je plaatsen als gast of wanneer je een account hebt kun je eerst inloggen.

Je kunt ook bestellen via info@horseflex.nl. Vervolgens ontvang je de factuur via je e-mail. Na ontvangst van je betaling sturen we je de producten op.

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

 

Nee, je rekent standaard af als gast.

Je kunt tijdens het afrekenen kiezen om je gegevens te bewaren voor een volgende bestelling.

 

Hoe kan ik een account aanmaken?

 

Tijdens het afronden van je bestelling kun je jouw gegevens bewaren voor een volgende bestelling. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een e-mail om je account te bevestigen en een wachtwoord aan te maken.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland, België & Luxemburg: Je betaald bij een bestelling boven de €30 geen verzendkosten. Bij bestellingen tot €30 zijn de verzendkosten €4,95.

Meer informatie over de verzending van je pakket vind op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Retourneren of ruilen is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Let hierbij op de gestelde voorwaarden, deze vind je op deze pagina.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

 

Je kunt in onze webshop betalen met: Ideal, Riverty, Creditcard, Bancontact, Paypal, KBC/BCB, Sofort en via overboeking.

Lees hier meer over de betaalmogelijkheden.

 

Kan ik ook achteraf betalen?

 

Ja dit kan, hiervoor kies je dan de betaaloptie Riverty tijdens het afronden van je bestelling. Deze optie is alleen mogelijk binnen Nederland.

 

Hoe werkt een betaling via Riverty?

 

Wanneer je kiest voor een betaling via Riverty, betaal je pas zodra je bestelling is geleverd. Je ontvangt dan van Riverty een betaaloverzicht per e-mail. Deze kan je direct via de betaalknop in de e-mail of binnen 14 dagen voldoen. Dat is zorgeloos online winkelen zonder verplicht account.

 

Ik heb een vraag over mijn betaling via Riverty?

 

Wanneer je een vraag hebt over een betaling via Riverty kan je hierover contact voor opnemen met de klantenservice van Riverty. Wij kunnen i.v.m. de wet van de privacy jouw betaling niet inzien.

 

Schrijf je in en blijf op de hoogte van alle acties en nieuwtjes!